Wednesday, February 18, 2009

Hari Pertama Saya Bersekolah

Nama saya qistina. Saya berumur 7 tahun. Hari pertama saya bersekolah sungguh menyeronokkan. Seawal jam 6 pagi saya sudah bangun, mandi, gosok gigi dan pakai unifom baru saya.

Saya bersekolah di Putrajaya, sekolah saya bessttttt...


Saya sedang bersarapan pagi, milo dan roti je...
















Dalam perjalanan ke sekolah...eee tak sabar la nak sampai ke sekolah...




















Saya duduk di belakang...tapi sekarang sudah tukar tempat duduk saya, duduk dengan geng perempuan. 

















Alamak! takde kawan la...tapi sekarang saya dah ramai kawan.
















Hari pertama saya di Sekolah Agama...macam ustazah tak saya???




















Habis...nanti saya suruh papa atau mama saya update lagi ye...sebab dah malam, esok nak sekolah...bai baiiiiii.



5 comments:

Peri Ungu said...

hahahhaha..cuteness!! sapa la yg type kan ni...

patut sign kat bawah tulis

yang benar,
qis

yang type
papa/mama

eCaH puNyEr..!! said...

heheee...comelnyer adik aku sorang nie..yg aku pasti,komen nie msti papa n mama qis bace dlu,hikhik..

qis said...

the elf & hanyeku


betul..betul...betul..betul. anti2

Anonymous said...

Selamat Bersekolah...jangan lupa hafal lagu perhimpunan.

Aida Nurni said...

tina gi skolah bawak bekal tak? sekarang makanan mahal. Aunt Aida dulu bawak Rm1 dapat nasi lemak dgn jambu batu. pastu siap leh siap tabung... sekrang RM1 takde maknanya!!